Warhammer в Волгограде

Объявление

Сборы в клубе переносятся на пятницу на 5 вечера, находиться там можно до 9-10

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Warhammer в Волгограде » Идеи игроков » Темплары на турнир


Темплары на турнир

Сообщений 1 страница 3 из 3

1

Unit Name                       ##  WS   BS   St   To   Wo   In    At   Ld  Save     Cost

Reclusiarch (HQ)                1    5    5    4    4    2    5   4/5   9  +/4(I)     141
                               Independent Character, Honor of the Chapter,
                               Litanies of Hate;Unmatched Zeal; Bolt Pistol
                               (x1); Crozius Arcanum; Rosarius; They and all
                               members of any Space Marine squad they join, lead
                               or are attached to are Fearless. On a player turn
                               in which he charges into close combat, a
                               Chaplain, and all members of any Space Marine
                               squad they join, lead or are attached to may
                               re-roll failed rolls to hit.
  #Purity Seals                If the model (and unit he is with) falls back,         [0]
                               roll an extra D6 and pick the best 2 (for your
                               own definition of 'best').
  Terminator Honours           +1 Attacks.                                           [15]
  Jump Pack                    Move 12", ignoring terrain. Deep Strike if            [20]
                               allowed. If model enters difficult terrain, roll
                               a D6- on a 1 it crashes and is removed. Flee &
                               pursue 3d6".
  Holi Orbs of Anitoch                                                               [10]

Initiate Assault Squad (Fast A  8    4    4    4    4    1    4   1/2*  8    3+       212
                               Bolt Pistol & CCWep. (x6); Bolt Pistol & Power
                               Fist (x1); Plasma Pistol & CCW (x1); Close Combat
                               Weapon; Frag Grenades; Melta-Bombs; When
                               assaulting vehicles or immobile Dreadnoughts,
                               model may make 1 attack with an AP of 8+2D6.

The Emperor's Champion          1    6    4    4    4    2    5    2*   10   2+       140
                               Bolt Pistol ; Can Challenge enemy characters;
                               Bolt Pistol
  #Purity Seals                If the model (and unit he is with) falls back,         [0]
                               roll an extra D6 and pick the best 2 (for your
                               own definition of 'best').
  #Black Sword                                                                        [0]
  #Accept any Challenge, no ma In close combat Black Templars units counts as        [50]
                               having the Preffered enemy special rule

Intiates (Troops)               9    4    4    4    4    1    4   1/2   8    3+       223
                               Bolt Pistol & CCW; Bolt Pistol & Power Fist (x1);
                               Plasma Gun (x1)
  Rhino APC                     1  BS: 4 Front: 11 Side: 11 Rear: 10                 [58]
                               Carries up to 10 Space Marines; Tank; If
                               immobilised, can attempt to repair instead of
                               shooting - this succeeds on the roll of a 6.  Two
                               firing points.; Storm Bolter
    Extra Armour               Count 'Crew Stunned' results as 'Crew Shaken'.         [5]
    Smoke Launchers            Use instead of shooting- for one turn,                 [3]
                               penetrating hits count as glancing blows.

Techmarine (Elites)             1    4    4  4/8*   4    2    4  /4+1+  9    2+       136
                               Power Weapon; Bolter; Bolt Pistol (x1); Repair
                               Weapon Destroyed or Immbolised Vehicles on A D6
                               roll of 6
  #Signum                      Re-roll 1 failed shooting 'to hit' roll per turn.      [0]
  #Servo Arm                   Gives extra attack  with double strength and no        [0]
                               armour save, going last. May reroll vehicle
                               reapir roll.
  #Auspex                      If Infiltrators set up within 4d6" of a unit with      [0]
                               an Auspex, the unit can fire once at the
                               Infiltrators before the battle begins.
  #Purity Seals                If the model (and unit he is with) falls back,         [0]
                               roll an extra D6 and pick the best 2 (for your
                               own definition of 'best').
  #Flamer                                                                             [0]
  #Artificer Armour            2+ armour save.                                        [0]
  #2nd Servo Arm               Gives extra attack  with double strength and no        [0]
                               armour save, going last. If the Techmarine is in
                               base contact with an immobilised vehicle, he may
                               repair it on a D6 roll of 6.
  #Plasma Cutter                                                                      [0]
  Holi Orbs of Anitoch                                                               [10]
  Terminator Honours           +1 Attacks.                                           [15]
  Bionics                      If the model is suffers a wounding hit and fails       [5]
                               his saving throw roll a d6.  If a 6 is rolled the
                               model ignores the wound. Not effective against
                               weapons which do not allow a saving throw or
                               instant kills.

Intiates (Troops)               9    4    4    4    4    1    4   1/2   8    3+       223
                               Bolt Pistol & CCW; Bolt Pistol & Power Fist (x1);
                               Plasma Gun (x1)
  Rhino APC                     1  BS: 4 Front: 11 Side: 11 Rear: 10                 [58]
                               Carries up to 10 Space Marines; Tank; If
                               immobilised, can attempt to repair instead of
                               shooting - this succeeds on the roll of a 6.  Two
                               firing points.; Storm Bolter
    Extra Armour               Count 'Crew Stunned' results as 'Crew Shaken'.         [5]
    Smoke Launchers            Use instead of shooting- for one turn,                 [3]
                               penetrating hits count as glancing blows.

Terminator Squad (Elites)       4    4    4   4/8   4    1    4    2    9  +/5(I)     240
                               May always Deep Strike; Power Fist (x4); Storm
                               Bolter (x2); Assault Cannon (x2)
  Sergeant                      1    4    4    4    4    1    4    2    9  +/5(I)    [40]
                               Power Weapon; Storm Bolter
    #Terminator Armour         2+ armour save, 5+ Invulnerable Save May not make      [0]
                               Sweeping Advances. Deep Strike if allowed.

Dreadnought (Elites)            1  WS: 4 BS: 4 S: 6/10 I: 4 A: 2                      105
                               Front Armour: 12; Side Armour: 12; Rear Armour:
                               10; Walker; Dread. CC Weapon; Storm Bolter;
                               Assault Cannon

Land Speeder Squadron (Fast At  0    -    -    -    -    -    -    -    -     -        80
                               Fast; Skimmer
  LS Tornado #1                 1  BS: 4 Front: 10 Side: 10 Rear: 10                 [80]
                               Fast; Skimmer; Assault Cannon; Heavy Bolter

Option Footnotes:                                                                       
  Artificer Armour             2+ armour save.                                           
  Assault Cannon               24"R, S6, AP4, Heavy 4, Rending.                         
  Bolt Pistol                  12"R, S4, AP5, Pistol.                                   
  Bolter                       24"R, S4, AP5, Rapid Fire.                               
  CC Weapon                    +1A if used with another CCW / pistol.                   
  Crozius Arcanum              No armour save in close combat.                           
  Dread. CC Weapon             No armour save. If destroyed, use S before the /.         
  Frag Grenades                When attacking troops in cover, both sides go             
                               simultaneosly. Power Fists still go last.
  Heavy Bolter                 36"R, S5, AP4, Heavy 3.                                   
  Melta-Bombs                  When assaulting vehicles or immobile                     
                               Dreadnoughts, model may make 1 attack with an AP
                               of 8+2D6.
  Plasma Gun                   24"R, S7, AP2, Rapid Fire. Overheats- if you roll         
                               a '1' to hit, make a save or take a wound.
  Plasma Pistol                12" R, S7, AP2, Pistol. Overheats- if you roll a         
                               '1' to hit, make a save or take a wound.
  Power Fist                   Always go last. No armour save. Doubles strength.         
  Power Weapon                 No armour save in close combat.                           
  Storm Bolter                 24"R, S4, AP5, Assault 2.                                 

                                                                    Total Army Cost: 1500
идея такова, инишиаты с техмаром и чемпионом дымя в ринах несутся к врагу, за ними летят ассолтники с чаппи скринясь, и спидер по бокам затыкает все дырки, дред неторопливо ползет постреливая, а терми как всегда в резерве, основные противники хаос, ИГ, эльдары, каковы будут замечания?

Отредактировано Black_Templar (2008-06-26 10:56:37)

2

Каждой твари по паре.
Чтот я там ничего не пойму.
В целом я бы выбросил дред и инвуль у кастеляна, и взял ещё ленд спидер.
Ибо мобильность рулит а таковой у дреда нет.
Он полюбас будет не приделах. Либо дай большому железному дяде лазку.

*Всё выше сказанное есть результат недостатка спирта в крови*

3

добавил дреду лазку


Вы здесь » Warhammer в Волгограде » Идеи игроков » Темплары на турнир